måndag 10 mars 2008

Förtryck eller lek med gemenskap?


Dagens ämne är dräggigt men också därför viktigt.. Det är böghögar.
Efter en liten stunds spanyoutube så slutade det med att jag fann denna artikel som var så hemsk att jag inte kunde sova på flera minuter trots att det var mitt på ljusa dagen..
inlägget var detta: http://youtube.com/watch?v=cNEQ_XF5ebU
i detta ser man att så kallad "böghögar" förbjuds på en skola i Stockholm..
Talar inte detta mot demokratin om något!? (inte för att jag gillar demokrati men vem fan gör det, fast det låter ju trevligt) Och ännu värre så skapar ju det förvirran bland våra glädjefulla unga som bara vill leka.. Lika bra att de beväpnar sig redan i tredjeklass och börjar stjäla hem suddigummin och sniffa tuschpennor och tipex. Så vad är detta "böghög"? Vi kollar
http://www.tuppjuck.com/index.php?inc=tuppslagsboken&ix=B%C3%B6gh%C3%B6g
där står det bara bra saker om dessa böghögar..
det skulle vara synd om dem som ligger längst ner men skapar inte det en uppmuntran till att växa och klättra uppåt i samhället? Jo! Böghögar borde vara Sveriges national sport efter spy så mycket du orkar tävlingar.. Böghögar skapar bättre människor!! Böghögar borde vara skyddade av svensk grundlag.. Sitt inte hemma utan kämpa för eran rätt i samhället! Eran rätt att få göra något ni älskar och drömmer om! Eran rätt att få göra en böghög!! ps : på bilden är det surikater i böghög i solen och de bara utstrålar frihet, glädje och mänsklighet!!
BÖGHÖG SOM MÄNSKLIG RÄTTIGHET!!

6 kommentarer:

Unknown sa...

hmmm, jaså? det säger du, nu är du ju inte vidare jämställd.... vad sägs om flathög och sedan böghög, är det inte fint med en könsblandning: bi-hög?

Dräggen sa...

Som du kanske har läst så kan man inte ge kvinnor massa makt på en gång utan man måste ge dem ytterst lite åt gången.. Och därför börjar vi med böghög.. Och könsblandning!?!? det var det mest groteska!! Det börjar med en hög sedan låter ungdomarna kläderna flyga åt alla håll.. Du kanske skulle tänkt på barnen också!! Vem är din pappa?? Nej jag blev gjord i en "hög" så jag vet inte..

Unknown sa...

är det inte det som är meningen då? alla kläder ska ju flyga? enkelt sätt att sprida generna, precis som fiskarna gör, slumpen avgör vem som får mest avkommor. men då blir det enklet männen kan dra vidare till nästa bi-hög, medan kvinnorna är befruktade

Dräggen sa...

Ja visst låter det trevligt att hoppa runt i böghögar hur som helst! Men hur skall våra lagar om underhåll och uppfostran följas? Hur skall socialen hitta pappan när modern har blivit påhoppad av en hel hög med dessa barbarer!? Böghögar är till för att killar skall få kramas med varandra utan att bli bög stämplade medans jag menar att tjejjer inte behöver dessa högar då de fritt står och hånglar med varandra bara för att jävlas med oss killar då de vet att vi blir tända på detta. Jag anser att männen har förtjänat denna rättighet efter allt de har fått utså.. Ge dem Böghögarna! Bi-högar låter trevligt men skulle förstöra hela våran samhällsstruktur.. Däremot så tror jag att kinas, indiens och afrikas överbefolkning beror på just detta. Att de inte vet vilka deras fäder är. Med andra ord så kan dessa högar skapa världsproblem om man inte låter dem tyglas. Nej böghögar kan jag gå med på men inte mera.. än.. Men dessa flat högar kan få tillåtas men inte offentligt. Då jag själv skulle tappa byxorna om jag hittade en hög med nakna damer!! Du vill bara legalisera gruppvåldtäckterna.. Men annars var det helt okej =)

Dräggen sa...

notera att jag definerade fel sorts hög i början där innan..

Unknown sa...

jag har igentligen bara ett argument kvar: du stavade gruppvåldtäkt fel..